2010. január 24., vasárnap

Túrasí a Normafánál

Akkora hó esett, hogy itthon is tudtam túrasízni. :-) Pénteken kutyámmal egyetemben felautóztunk a Normafához. Felcsatoltam a léceket és a parkolóból lecsúsztam a játszótérig. Itt szereltem fel a fókát a léc talpára, aztán elkezdtem csúszkálni a Libegő felé. Találkoztam néhány sífutóval, akik döbbenten nézték miféle "batárral" a lábamon haladok... a vízszintes terepen kicsit lehagytak, de amint emelkedőbe váltott a terep, csökkent a távolság köztünk és a végén jól meg is előztem őket.
Néztek is, aztán megkérdezték, hogy ez milyen futóléc a lábamon. :-) A Libegőnél levő játszótértől a piros jelzésű turistaúton csúsztam lefelé egy hosszút, kereszteztem a gyerekvasút vonalát, majd lecsusszantam teljesen a Virág-völgybe. Itt van egy kicsit hosszabb kaptató egészen a Csacsi-rétig. A Csacsi-rétről a sárga + jelzésen, a Normafa erdei tornapálya mellett visszamentem a parkolóba. Ez a kör 8,8km. Hogy teljes legyen a testmozgás, még elfutottam a Libegőig egy elhagyott mobiltelefont felkutatni.
Miután szerencsésen abszolváltam ezt a feladatot is, visszafutottam a Normafához, a parkolóba és irány haza. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése