2009. június 15., hétfő

Hegyek Csavargói Nyílt Nap, Bajót, Öreg-kő

Tegnap, vasárnap megtartottuk a nyílt napunkat. A vártnál nagyobb volt a résztvevők száma, amiből azt szűrtük le, hogy a természetjárás és a sziklamászás elég népszerű tevékenység volna. Az érdekes az volt, hogy elsősorban a gyermekes családok mozdultak rá az eseményre. Nagyon örültünk, hogy a 10 hónapos kisbabától kezdve (aki nem a miénk volt :-) ) a kamaszokig mindenféle gyerkőcöt kihoztak a szüleik.
Ki lehetett próbálni az ereszkedést , ill. sziklát lehetett mászni felső biztosítással. Lent a táborhelyen pedig Mancsi játszott érdekes kvízt a gyerekekkel. A Nestlé jóvoltából kaptunk egy halom Boci Napolinit és Balaton-szelet hegyeket, amelyek nagyon jól jöttek a gyerekek motiválásához. :-) Még az is leereszkedett érte a barlangba, aki eredetileg félt. :-)
Ja a létszám... kb. 70-80 vendég jelent meg végül. Ahhoz képest, hogy eredetileg 20-30 emberre számítottunk, ez elég szép mennyiség.
A program 10 órakor kezdődött és kb. 17 óráig tartott. A végére jól elfáradtunk mi is, hiszen folyamatosan dolgoztunk és az emberekre elég komolyan oda kellett figyelnünk. De mi is nagyon jól éreztük magunkat és óriási öröm volt látni, hogy egy szép napot adtunk sok-sok felnőttnek és gyereknek!